Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
паблік рилейшнз, паблик рилейшнз
Документи:
- Алешина, И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров [Текст] : Курс лекций / И. В. Алешина. – М. : ИКФ "ЭКМОС", 2002. – 480с. – ISBN 5-94687-010-6.
- Боковець, В. В. Управління іміджем підприємства [Електронний ресурс] : електронний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання / В. В. Боковець ; ВНТУ. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2024.
- Ганжуров, Ю. Парламентський дискурс в публічних комунікаціях [Текст] / Ю. Ганжуров // Політичний менеджмент. – 2005. – № 6. – 103-113.
- Доти, Д. И. Паблисити и паблик рилейшнз [Текст] : Пер. с англ / Д. И. Доти. – 2-е изд., стереотип. – М. : Информац.- издатель. дом "Филин", 1998. – 288с. – ISBN 5-89568-077-1.
- Катлип, С. М. Паблик рилейшнз [Текст] : Теория и практика: Пер. с англ / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-е изд. – М. : Издательский дом "Вильямс", 2000. – 624 с : ил. – ISBN 5-8459-0107-3.
- Катлип, С. М. Паблик Рилейшнз [Текст] : Теория и практика: Пер. с англ / С. М. Катлип, А. Х. Сентер, Г. М. Брум. – 8-е изд. – М. : Вильямс, 2001. – 624 с : ил. – ISBN 5-8459-0107-3.
- Королько, В. К вопросу о социальной роли и этике паблик рилейшнз [Текст] / В. Королько // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2000. – № 1. – 62-75.
- Королько, В. Паблік рілейшнз і репутаційний менеджмент [Текст] / В. Королько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 2. – 108-116.
- Королько, В. У пошуках теорії мультикультурних паблік рілейшнз [Текст] / В. Королько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2002. – № 3. – 28-41.
- Королько, В. Г. Основы паблик рилейшнз [Текст] : Учебник / В. Г. Королько. – К. : "Ваклер", 2000. – 528с. – ISBN 966-543-059-9.
- Королько, В. Паблік рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії) [Текст] / В. Королько, О. Некрасова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2004. – № 2. – 169-185.
- Крупина, Н. Н. Экологическая составляющая "Паблик Рилейшнз". Часть 2. Визуализация информации [Текст] / Н. Н. Крупина // Инженерная экология. – 2003. – № 4. – 2-12.
- Моисеев, В. А. Паблик Рилейшнз [Текст] : Теория и практика / В. А. Моисеев. – 2-е изд. – М. : ООО "ИКФ Омега-Л", 2001. – 376 с. – ISBN 5-901386-23-Х.
- Мойсеєв, В. Паблік Рілейшнз і громадська думка щодо науки [Текст] / В. Мойсеєв // Науковий світ. – 2005. – № 2. – 17.
- Полуріз, В. Паблік рілейшнз як галузь прикладної політології [Текст] / В. Полуріз // Вісник київського державного торговельно-економічного університету. – 1998. – № 3. – 47-51.
- Почепцов, Г. Г. Как становятся президентами [Текст] : Избирательные технологии ХХ века / Г. Г. Почепцов. – К. : "Знання", КОО, 1999. – 380 с. – (Человек и общество на пороге ХХІ столетия). – ISBN 966-7293-98-Х.
- Почепцов, Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов [Текст] / Г. Г. Почепцов. – 2-е изд., испр. – М. : "Рефл-бук", К."Ваклер", 2001. – 624c. – ISBN 5-87983-083-7.
- Почепцов, Г. Г. Паблик Рилейшнз для профессионалов [Текст] / Г. Г. Почепцов. – 2-е изд., испр. – М. : Рефл-бук, 2003. – 624 с. – ISBN 5-87983-083-7.
- Почепцов, Г. Г. Паблік рилейшнз [Текст] : Навчальний посібник / Г. Г. Почепцов. – 3-тє вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2006. – 327 с. – ISBN 966-620-220-4.
- Почепцов, Г. Г. Стратегии развития Паблик Рилейшнз [Текст] / Г. Г. Почепцов // Теория и практика управления. – 2005. – № 6. – 43-49.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] : учебник для студентов специальности "Маркетинг" / Е. В. Ромат. – 6-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2003. – 560 c. – (Учебник для вузов). – ISBN 5-94723-213-8 : 27,40 грн.
- Ступицький, О. І. Особливості використання інструментарію PR для стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності [Текст] / О. І. Ступицький // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 9. – С. 77-85.
- PR в органах державної влади та місцевого самоврядування [Текст] : монографія / РМ АРК, МАУП ; за заг. ред. В. М. Бебика, С. В. Куніцина. – Київ ; Сімферополь : МАУП, 2003. – 240 с. – ISBN 966-608-354-X : 55,00 грн.
- Про зв'язки з громадськістю: теорія, практика, досвід [Текст] : практичний посібник / за ред. В. Дрогальчука. – Ужгород : Карпати, 2007. – 68 с. – 24,67 грн.
|