Електронний каталог науково-технічної бібліотеки Вінницького національного технічного університету
діяльність мовленнєва
Документи:
- Вєтохов, О. М. Актуальні питання комунікативного навчання іноземних мов [Текст] / О. М. Вєтохов // Педагогіка і психологія. – 2006. – № 1. – 91-98.
- Маслюк, Л. П. Проблема формування комунікативної компетенції в письмовому мовленні у процесі вивчення іноземної мови [Текст] / Л. П. Маслюк // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета : сборник научных трудов / МОН Украины, ХНАДУ, Северо-Восточный научный центр Транспортной академии Украины. – Харьков : ХНАДУ, 2014. – Вып. 64. – С. 15-18.
- Медведєва, С. О. Комунікативний підхід в навчанні іноземної мови в немовному вузі [Текст] / С. О. Медведєва, І. А. Вяхк // Гуманізм та освіта : Збірник матеріалів VIII міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 19-21 вересня 2006 року. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. – С. 350-352.
- Солодар, Л. В. Діалогічне мовлення - основний вид мовленнєвої діяльності при вивченні української мови як іноземної [Текст] / Л. В. Солодар // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2011. – № 2. – С. 163-167.
- Солодар, Л. В. Діалогічне мовлення - основний вид мовленнєвої діяльності при вивченні української мови як іноземної [Текст] / Л. В. Солодар // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X міжнародної науково-практичної конференції м. Вінниця, 14 - 16 вересня 2010 : присвячена 200-річчю від Дня народження М. І. Пирогова та 50-річчю ВНТУ / МОН України, НАПН України, ВНТУ, Новий університет Лісабону. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 350-354.
- Тетерук, С. Рольова гра як необхідна умова активізації іншомовної мовленнєвої діяльності [Текст] / С. Тетерук // Proceedings Of The Tenth International Scientific-Practical Conference Internet - Education - Scsence (IES-2016) / VNTU, LUT, ALSRT. – Vinnytsia : VNTU, 2016. – С. 238.
- Хмель, В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів [Текст] / В. Хмель // Вища школа. – 2015. – № 4-5. – С. 87-98.
|