М15 |
Макаров, В. А. Маркетинг автомобільних перевезень. [Електронний ресурс] : електронний лабораторний практикум комбінованого (локального та мережного) використання. Ч. 1 / В. А. Макаров, Т. В. Макарова, В. В. Варчук ; ВНТУ. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2022.
Лабораторний практикум відповідає першій частині робочої програми навчальної дисципліни «Основи маркетингу» та призначений для здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти спеціальності 275 – «Транспортні технології (за видами)» спеціалізації 275.03 – «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» денної та заочної форм навчання. Він містить необхідні інформаційні відомості та маркетингові задачі в сфері автомобільних перевезень, приклади розв'язання цих задач і питання для самоконтролю знань. |