Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК

339.1:004.7](075.8)
К66          Кордзая, Н. Р.
    Основи інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Ч. 2 / Н. Р. Кордзая. – Електрон. текст. дані. – Херсон : Олді-Плюс, 2018.

   Навчальний посібник розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у месенджерах; методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах; основи ведення вірусного маркетингу; сутність advergaming; особливості контекстної та банерної реклами у просторі Інтернет; основи партнерського маркетингу; методика та особливості ремаркетингу.

  УДК 339.138:004.738.5](075.8)

 

Опис документа             


 
Попередня сторінка     Наступна сторінка Сторінка / 163

Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'