Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
Пошук
Відібрані
Формуляр
Опис документа
Сайт бібліотеки
Сайт ВНТУ
Українська
English
Авторизація
Шифр читача:
Пароль:
Увійти
Відмінити
ERROR
Пастухова, В.
Визначення стратегічних альтернатив розвитку підприємства на підставі кількісної оцінки впливу маркетингового середовища
[Текст] / В. Пастухова
// Вісник Київського державного торговельно-економічного університету. – 1999. – № 3. – 57-64.
Розвиток підприємництва
ББК У29
Додати до списку
Теми документа
Ключові слова/М/маркетинг
Ключові слова/Е/економіка, экономика/економіка підприємства, экономика предприятия
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'