Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Marketing tools in shaping the competitiveness of small enterprises in the economy and agricultural sector [Електронний ресурс] / D. Shelenko, O. Shpykuliak, M. Matsola [et al.]
    // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 52-62. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.52.

   Метою статті було визначити траєкторію структурних змін у системі підприємницького господарювання та охарактеризувати ролі маркетингових інструментів у формуванні конкурентоспроможності малих підприємств. У дослідженні використано методи економіко-статистичного й порівняльного аналізу, системного підходу для оцінки динаміки малого бізнесу та впливу війни на їх конкурентоспроможність. База включила аналіз інноваційних маркетингових інструментів: сегментації ринку, цифрових технологій, партнерських ініціатив і екоорієнтованих стратегій. Здійснено організаційно-економічні оцінки тенденцій інституціоналізацій малого підприємництва в економіці України із виокремленням тенденцій аграрного, сільського сектору господарювання.

  УДК 334.012.63:658.589


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2025. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'