| |
Adler, O. Analysis of the image component of an enterprise within the framework of sustainable development [Електронний ресурс] / O. Adler // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 71-82. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.71.
Метою дослідження було проведення аналізу іміджевої складової бізнес-системи підприємства в умовах сталого розвитку. Під час досліджень використано дані статистичного обліку відповідної галузі та результати фінансово-господарської діяльності об'єкту досліджень. Застосовано методи кількісного і якісного аналізу, метод порівняння, метод статистики, економічного моделювання, методи абсолютних та відносних різниць, прийоми детермінованого факторного аналізу, графічні методи. У роботі обґрунтовано необхідність застосування комплексного підходу до оцінки іміджу компанії з використанням якісного та кількісного аналізу факторів мікро- та макросередовища. Авторами запропоновано системно-комплексний алгоритм визначення рівня іміджу компанії. Позитивна іміджева складова підприємства є досить важливим і складним елементом у формуванні конкурентоспроможного рівня сучасного суб'єкта господарювання. |