Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Adler, O.
    Analysis of the image component of an enterprise within the framework of sustainable development [Електронний ресурс] / O. Adler
    // Innovation and Sustainability. – 2025. – № 1. – P. 71-82. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.71.

   Метою дослідження було проведення аналізу іміджевої складової бізнес-системи підприємства в умовах сталого розвитку. Під час досліджень використано дані статистичного обліку відповідної галузі та результати фінансово-господарської діяльності об'єкту досліджень. Застосовано методи кількісного і якісного аналізу, метод порівняння, метод статистики, економічного моделювання, методи абсолютних та відносних різниць, прийоми детермінованого факторного аналізу, графічні методи. У роботі обґрунтовано необхідність застосування комплексного підходу до оцінки іміджу компанії з використанням якісного та кількісного аналізу факторів мікро- та макросередовища. Авторами запропоновано системно-комплексний алгоритм визначення рівня іміджу компанії. Позитивна іміджева складова підприємства є досить важливим і складним елементом у формуванні конкурентоспроможного рівня сучасного суб'єкта господарювання.

  УДК 658.8


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Електронний ресурс] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – Електронний журнал. – 2025. – № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'