| |
Marketing tools in shaping the competitiveness of small enterprises in the economy and agricultural sector [Текст] / D. Shelenko, O. Shpykuliak, M. Matsola [et al.] // Innovation and Sustainability. – 2025. – Vol. 5, № 1. – P. 52-62. – DOI: https://doi.org/10.63341/vis/1.2025.52.
Метою статті було визначити траєкторію структурних змін у системі підприємницького господарювання та охарактеризувати ролі маркетингових інструментів у формуванні конкурентоспроможності малих підприємств. У дослідженні використано методи економіко-статистичного й порівняльного аналізу, системного підходу для оцінки динаміки малого бізнесу та впливу війни на їх конкурентоспроможність. База включила аналіз інноваційних маркетингових інструментів: сегментації ринку, цифрових технологій, партнерських ініціатив і екоорієнтованих стратегій. Здійснено організаційно-економічні оцінки тенденцій інституціоналізацій малого підприємництва в економіці України із виокремленням тенденцій аграрного, сільського сектору господарювання. |