| |
Мокін, Б. І. Математичні моделі оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом горизонтальним відрізком дороги за наявності на ньому населеного пункту та зупинкою у цьому пункті [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, Б. В. Пасєка // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2025. – № 2. – С. 62-70. – DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2025-179-2-62-70.
В роботі показано, що рух електромобіля через населений пункт з позицій його оптимізації суттєво відрізняється від руху за межами цього населеного пункту, і доведено, що алгоритм синтезу моделей оптимального руху електромобіля з асинхронним електроприводом горизонтальним відрізком дороги, який враховує у функції Лагранжа лише обмеження на подолання певної відстані за заданий час та обмеження, обумовлені динамікою електромобіля, не дозволяє синтезувати моделі оптимального руху цього електромобіля, якщо на цьому горизонтальному відрізку дороги є населений пункт. Показано, якого вигляду набуває функція Лагранжа у випадку, коли в задачі синтезу моделей оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком дороги необхідно враховувати появу населеного пункту на цьому відрізку. Синтезовано математичні моделі оптимального руху електромобіля горизонтальним відрізком дороги за критерієм мінімуму витрат заряду силової акумуляторної батареї з зупинкою в межах населеного пункту і з початком його руху як в межах цього ж населеного пункту, так і за його межами. |