Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ліщинський, М. П.
    Класифікаційні ознаки стратегій управління клієнтоорієнтованістю підприємств [Текст] / М. П. Ліщинський, Н. В. Оленцевич
    // Економіка. Менеджмент. Бізнес. – 2025. – № 1. – С. 10-16.

   Метою дослідження є систематизація та аналіз класифікаційних ознак стратегій управління клієнтоорієнтованістю підприємств, а також визначення їхньої ролі у забезпеченні довгострокового розвитку компаній. Проаналізовано сучасні підходи до класифікації стратегій управління клієнтоорієнтованістю, виокремлено основні ознаки їхньої диференціації, зокрема за рівнем персоналізації взаємодії, ступенем інноваційності, рівнем цифровізації та ступенем інтеграції в корпоративну стратегію. Основні висновки дослідження підкреслюють необхідність адаптації клієнтоорієнтованих стратегій відповідно до змінних ринкових умов, активного впровадження цифрових технологій та індивідуального підходу до кожного сегмента споживачів.

  


            


Є складовою частиною документа Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] = Marketing,management,economics : виходить щоквартально. – 2025. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'