| |
Ліщинський, М. П. Класифікаційні ознаки стратегій управління клієнтоорієнтованістю підприємств [Текст] / М. П. Ліщинський, Н. В. Оленцевич // Економіка. Менеджмент. Бізнес. – 2025. – № 1. – С. 10-16.
Метою дослідження є систематизація та аналіз класифікаційних ознак стратегій
управління клієнтоорієнтованістю підприємств, а також визначення їхньої ролі у
забезпеченні довгострокового розвитку компаній. Проаналізовано сучасні підходи до класифікації стратегій управління клієнтоорієнтованістю, виокремлено основні ознаки їхньої диференціації, зокрема за рівнем персоналізації взаємодії, ступенем інноваційності, рівнем цифровізації та ступенем інтеграції в корпоративну стратегію. Основні висновки дослідження підкреслюють необхідність адаптації клієнтоорієнтованих стратегій відповідно до змінних ринкових умов, активного впровадження цифрових технологій та індивідуального підходу до кожного сегмента споживачів. |