|
Novikov, A. Analysis of the decision-making algorithm efficiency in complex game environments on the example of Pac-Man [Текст] / A. Novikov, V. Yanovskyi // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2024. – № 3. – P. 108-118. – DOI: https://doi.org/10.63341/vitce/3.2024.108.
Метою цієї роботи було порівняння алгоритмів Expectimax, Monte Carlo Tree Search та Alpha-Beta Pruning у змінених умовах гри Pac-Man для визначення найбільш ефективного підходу до прийняття рішень у складних середовищах. Для цього було використано імітаційне моделювання для оцінки ефективності роботи агентів у різних ігрових лабіринтах, що відрізняються за складністю. У дослідженні вимірювалися такі показники, як кількість балів, час гри та відсоток виграшів, що дозволило оцінити ефективність алгоритмів у різних ситуаціях. Аналіз проведених експериментів продемонстрував, що алгоритм Монте-Карло є найбільш ефективним серед протестованих методів для вирішення менш складних лабіринтів, підтверджуючи його здатність швидко знаходити оптимальні шляхи в простих умовах. |