|
Товсточуб, І. С. Маскування використання процедурної генерації в відеоіграх [Текст] / І. С. Товсточуб, О. В. Зінченко // Телекомунікаційні та інформаційні технології. – 2025. – № 1. – С. 98-103. – DOI: 10.31673/2412-4338.2025.016070.
Дослідження спрямоване на формалізацію методу ефективного маскування процедурної генерації контенту у відеоіграх для забезпечення природної візуальної єдності автоматично згенерованих елементів. Представлено формалізовану модель маскування переходів між різними типами процедурно згенерованого контенту, що базується на комбінації кількох шарів шумових функцій з адаптивними параметрами. Центральним елементом цієї моделі є функція маскування, що поєднує різні типи шумів із відповідними ваговими коефіцієнтами. |