Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Товсточуб, І. С.
    Маскування використання процедурної генерації в відеоіграх [Текст] / І. С. Товсточуб, О. В. Зінченко
    // Телекомунікаційні та інформаційні технології. – 2025. – № 1. – С. 98-103. – DOI: 10.31673/2412-4338.2025.016070.

   Дослідження спрямоване на формалізацію методу ефективного маскування процедурної генерації контенту у відеоіграх для забезпечення природної візуальної єдності автоматично згенерованих елементів. Представлено формалізовану модель маскування переходів між різними типами процедурно згенерованого контенту, що базується на комбінації кількох шарів шумових функцій з адаптивними параметрами. Центральним елементом цієї моделі є функція маскування, що поєднує різні типи шумів із відповідними ваговими коефіцієнтами.

  УДК 004.9


            


Є складовою частиною документа Телекомунікаційні та інформаційні технології [Текст] : науковий журнал. – 2025. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'