|
Евристичні завдання як засіб формування технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, Я. Замора, Н. Бурега, М. Томчук // Педагогіка безпеки. – 2025. – Т. 10, № 1. – С. 9-17. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2025-10-1-009-017.
Метою статті є пошук ефективного педагогічного інструментарію формування компонентів технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти. На основі аналізу поняття «технічна компетентність», зіставлення компетенцій і трудових функцій майбутніх фахівців професійної освіти була висунута гіпотеза про використання евристичних завдань, як ефективного педагогічного засобу формування технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. Виявлено основні функції евристичних завдань та визначено їх вплив на формування компонентів технічної компетентності (когнітивного, операційного, мотиваційно-рефлексивного, виробничо-емпіричного). |