Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Евристичні завдання як засіб формування технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти [Текст] / Р. Горбатюк, Я. Замора, Н. Бурега, М. Томчук
    // Педагогіка безпеки. – 2025. – № 1. – С. 9-17. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2025-10-1-009-017.

   Метою статті є пошук ефективного педагогічного інструментарію формування компонентів технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти в інформаційно-освітньому середовищі закладів вищої освіти. На основі аналізу поняття «технічна компетентність», зіставлення компетенцій і трудових функцій майбутніх фахівців професійної освіти була висунута гіпотеза про використання евристичних завдань, як ефективного педагогічного засобу формування технічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. Виявлено основні функції евристичних завдань та визначено їх вплив на формування компонентів технічної компетентності (когнітивного, операційного, мотиваційно-рефлексивного, виробничо-емпіричного).

  


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Текст] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2025. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'