|
Virkovska, A. Corporate image based on «Xiaomi» [Електронний ресурс] / A. Virkovska, V. Koshil // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 4. – P. 112-125. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.4.112.125.
Досліджені різноманітні маркетингові підходи, які впроваджуються компаніями-виробниками смартфонів, від «Apple» до «Xiaomi», проаналізовані їхні стратегії залучення споживачів, вплив на їхнє сприйняття та способи виокремлення на ринку. Визначено сутність іміджу та елементи його формування, розглянуто методи та інструментарій управління іміджем компанії, охарактеризовано діяльність «Xiaomi», проаналізовано імідж компанії та фактори, що впливають на її репутацію, виокремлено проблеми розвитку іміджу «Xiaomi» та напрямки його вдосконалення на основі досвіду основних конкурентів. |