|
Білик, В. Теоретичні аспекти стратегії позиціонування аграрних підприємств як інструмент підвищення їх конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / В. Білик, В. Шпильова, А. Войнікова // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 3. – С. 145-150. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.145.150.
Внаслідок суттєвого загострення конкурентної боротьби, обумовленої ринковими відносинами, агропромисловий сектор в Україні змушений впроваджувати нові підходи в управлінні економічним розвитком, здійснювати та вдосконалювати маркетингову діяльність, приділяючи більшу увагу маркетинговим стратегіям - ключовому інструменту розвитку агробізнесу. Аграрно-промисловий комплекс є стратегічно важливою галуззю народного господарства, а тому потребує ґрунтовного дослідження перспектив розвитку регіонів, в яких сільське господарство суттєво впливає на соціально-економічний розвиток території. |