|
Вітюк, А. В. Маркетинг інновацій машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / А. В. Вітюк // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 3. – С. 83-89. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.3.83.89.
Визначено основні напрями розвитку та провідні напрями виробництва машинобудівних підприємств серед яких найважливішими є виробництво електричних транспортних засобів, наноінженерія, використання онлайн-додатків у машинобудуванні, всеохоплююча автономія застосування штучного інтелекту, використання «великих даних» в машинобудуванні, підвищення рівня складності продуктів машинобудування, застосування концепції «цифрового двійника» тощо. Доведено, що орієнтація маркетингових інновацій на такі провідні напрями виробництва може забезпечити машинобудівним підприємствам активний розвиток. В статті наголошується, що саме використання інновацій в машинобудуванні стає виключною необхідністю, яка запобігає ризикам втрати актуальності на ринку сучасної промисловості. Встановлено, що сучасні тренди технологічних інновацій вже створили нові бізнес моделі та можливості для машинобудування, слідування яким визначає майбутні перспективи освоєння та роботи на ринку машинобудівної продукції. |