|
Длугопольська, Т. І. Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічну поведінку компанії [Електронний ресурс] / Т. І. Длугопольська, Т. Б. Катола, Д. О. Хропонюк // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 2. – С. 92-101. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.2.92.101.
Розглянуто теоретичні аспекти стратегічного управління, фактори, що впливають на формування стратегії розвитку компанії в сучасних умовах (наприклад, глобалізація, технологічні зміни, розвиток Інтернету, конкуренція). Досліджено практичні аспекти формування стратегії компанії (на прикладі ринку банківських послуг), зокрема визначення місії та цілей, аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, вибір стратегії розвитку та її реалізація. Рекомендації, запропоновані в статті, можуть бути корисними для компаній банківської сфери, які прагнуть досягти успіху в конкурентному середовищі. |