|
Штовба, О. В. Адаптаційне управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за схемою багаторукого бандита [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Innovation and Sustainability. – 2024. – № 1. – С. 83-92. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2024.1.83.92.
Запропонована нова модель управління показом рекламних роликів в соціальних мережах за принципами багаторукого бандита. Ідея полягає в тому, що одночасно демонструється кілька рекламних роликів, частота показу кожного із яких залежить від результативності - від рівня утримання глядачів до контактного кадра. На основі показників утримання між роликами щодобово перерозподіляються деяка частка ресурсів. Запропоновані прості та ефективні формули для перерозподілу ресурсів, які враховують як поточну нерівномірність показників утримання, так і статистику демонстрацій роликів. Здійснено моделювання управління показом протягом 35 діб для трьох рекламних роликів. Продемонстрована робота моделі управління як за стаціонарних умов, так і за умов вкиду вірусного повідомлення. На фазових траєкторіях продемонстровано як змінюється реакція системи на вкид вірусного повідомлення за різних параметрів управління. |