Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Дембіцька, С.
    Вплив ШІ-тьюторів на мотивацію та навчальну ефективність здобувачів [Електронний ресурс] / С. Дембіцька, Р. Яровий, Я. Дук
    // Педагогіка безпеки. – 2024. – Т. 9, № 1. – С. 43-49. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2024-9-1-043-049.

   Розглянуто питання використання ШІ-тьюторів як інструменту для індивідуалізації навчання, автоматизації оцінювання та надання постійного зворотного зв'язку зі студентами. Проаналізовано їхній вплив на мотивацію здобувачів, покращення навчальних результатів і підтримку здобувачів у режимі реального часу. Стаття має на меті проаналізувати, як використання ШІ-тьюторів може покращити індивідуалізацію навчання, підвищити мотивацію студентів та їхні академічні результати, а також виявити можливі виклики та обмеження впровадження таких технологій у освітній процес. Окрему увагу приділено викликам, пов'язаним з етичними та технічними аспектами впровадження ШІ, а також можливим наслідкам зниження соціальної взаємодії та творчого підходу в навчанні. Обґрунтовано потребу в комплексному підході до інтеграції ШІ-тьюторів у систему освіти, де технології доповнюють традиційні методи навчання. Визначено перспективи подальших досліджень щодо використання ШІ для підвищення доступності та якості освіти, особливо в умовах дистанційного навчання.

  


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Електронний ресурс] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2024. – Т. 9, № 1.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'