|
Умови формування графічної компетентності майбутніх фахівців сфери цифрових технологій у закладах вищої освіти [Текст] / Р. Горбатюк, Н. Волкова, В. Кабак, Д. Проценко // Педагогіка безпеки. – 2024. – Т. 9, № 2. – С. 70-79. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2024-9-2-070-079.
Висвітлено проблему формування графічної компетентності майбутніх фахівців сфери цифрових технологій у закладах вищої освіти. Виявлено низку негативних чинників, що перешкоджають ефективному розвитку графічної компетентності: низький рівень початкової фахової підготовки, яка охоплює як графічні, так і педагогічні компоненти на довузівському етапі; слабка мотивація до навчання та професійної діяльності, яка проявляється через вибір професії, що не відповідає особистим інтересам студента; невідповідність процесу навчання очікуванням студентів (занадто висока або низька складність освітніх компонентів); індивідуальні особливості особистості, які впливають на рівень зацікавленості та залученості до освітнього процесу; недостатня інтеграція складових (загальних, технічних) спеціальності, що проявляється у слабких міжпредметних зв'язках, які могли б забезпечити цілісний підхід до підготовки фахівців. |