Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
005.8:004
Ч-15          Чайковська, М.
    Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій [Текст] : монографія / М. Чайковська ; ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. – 370 с. – 595,00 грн, 300 пр.

   Монографія присвячена дослідженню теоретико-методологічних положень та практичних питань щодо забезпечення системи управління маркетинговими IT-проєктами в умовах цифрових трансформацій. Автором вирішене комплексне наукове завдання спрямоване на розв'язання науково-прикладної проблеми, яка полягає у відсутності системного підходу до управління сучасними маркетинговими ІТ-проєктами, як передумови та важливого драйверу цифрових трансформацій економічних систем.

ISBN 978-966-289-537-7  УДК 005.8:004:339.138


            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
301 - від. книгозберігання 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 0





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'