|
Розробка, впровадження і використання програм-симуляторів лабораторних робіт з медичної та біологічної фізики [Текст] / А. Я. Кулик, В. І. Ревенок, Я. А. Кулик, О. І. Нікольський // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2024. – № 1 (59). – С. 166-173. – DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2024-59-1-166-173.
Розглянута важливість симуляційної освіти, яка допомагає студентам-медикам набути реального досвіду та навичок, необхідних для подальшого професійного розвитку. Особлива увага приділена комп'ютерним симуляторам при проведенні практичних і лабораторних занять. Розроблено і використовується в навчальному процесі сім програм-симуляторів лабораторних робіт з дисципліни «Медична та біологічна фізика». У статті в якості прикладу представлена програма-симулятор лабораторної роботи «Вивчення в'язкості рідини». Проведено аналіз варіантів формування результатів експерименту програмою-симулятором проти вимірювання значень цих результатів безпосередньо на екрані комп'ютера. Запропоновано методику для визначення діапазону генератора випадкових чисел з метою формування індивідуальних результатів експерименту програмою-симулятором на основі обчислення довірчого інтервалу. Доведено, що мінімальне і максимальне значення для генератора випадкових чисел доцільно вибирати з довірчих інтервалів, імовірність яких вища 0,95. |