|
Current challenges in environmental education: case study of human-induced landscapes dynamics=Сучасні виклики в екологічній освіті: приклад динаміки ландшафтів, індукованих людиною [Текст] / T. Dudar, T. Saienko, I. Matvieieva [et al.] // Environmental Problems. – 2022. – Vol. 7, № 4. – Р. 207-215. – DOI: https://doi.org/10.23939/ep2022.04.207.
Метою статті є представлення результатів дослідження динаміки змін ландшафту в рамках Освітньо-професійної програми «Екологія та охорона навколишнього середовища», розробленої на кафедрі природознавства Національного авіаційного університету. Висвітлено ноосферну парадигму як найбільш цілісну біоадекватну основу взаємодії суспільства та навколишнього середовища в умовах викликів сьогодення. Переваги навчання англійською мовою підкреслюються з точки зору великої кількості первинних освітніх джерел для вирішення екологічних проблем, особливо пов'язаних з військовими діями в країні. |