|
Штовба, С. Д. Ідентифікація рівня спорідненості освітніх спеціальностей на основі аналізу профілів експертів НАЗЯВО [Електронний ресурс] / С. Д. Штовба, М. В. Петричко // Наукові праці Вінницького національного технічного університету. – 2024. – № 1. – С. 1-12. – DOI: https://doi.org/10.31649/2307-5376-2024-1-48-59.
Запропоновано метод ідентифікації рівня спорідненості освітніх спеціальностей за реєстром експертів НАЗЯВО. Метод базується на припущені, що здатність експерта НАЗЯВО оцінювати якість освітніх програм за різними спеціальностями є індикатором спорідненості цих спеціальностей. Рівень спорідненості оцінюється індексом Жаккара. На основі реєстрів НАЗЯВО сформована база даних із 4245 експертів, з них 2414 є експертами за однією спеціальністю, 1361 є експертами за двома спеціальностями, і 470 є експертами за трьома спеціальностями. Здійснена ідентифікація рівня спорідненості спеціальностей. |