|
Теоретичні засади використання триланкових автопоїздів для виконання перевезень вантажів [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, С. В. Цимбал, В. М. Поляков [та ін.] // Вісник машинобудування та транспорту. – 2023. – Т. 18, № 2. – С. 155-167. – DOI: https://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-18-2-155-167.
Встановлено, що стабільного руху автопоїзда заднім ходом без складання ланок можна досягти шляхом передачі тягового зусилля на задню керовану вісь напівпричепа. Визначено необхідну потужність двигуна, встановленого на задній осі напівпричепа, за умови руху автопоїзда криволінійною траєкторією, яка становила 65 кВт. У разі застосування силового способу повороту колесами задньої осі напівпричепа такі двигуни повинні розташовуватися на кожному з коліс. Визначена необхідна різниця крутних моментів на колесах осі напівпричепа, що відповідає куту повороту його керованих коліс, за умови руху по кривій заданого радіуса. Зокрема, за фіксованої швидкості повороту v = 2м/с при русі по кривим малого радіусу різниця крутних моментів на осі напівпричепа повинна змінюватися в межах 370–1050 Нм, що забезпечується прийнятими мотор-колесами. |