|
Ставнича, Н. Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Ставнича, І. Кобилянська // Педагогіка безпеки. – 2023. – Т. 8, № 1-2. – С. 44-50. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
Розглядається доцільність використання гейміфікації в закладах вищої освіти з метою покращення якості освіти в цілому та сприяння самовихованню та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Пояснюється ідея проєктування освітніх ігор здобувачами вищої освіти для розвитку навиків самовиховання, критичного мислення, креативного сприйняття та творчих навичок. Автори аналізують роль та значення освітніх ігор для формування та прєктування навичок самовиховання та самовдосконалення. |