|
Татарчук, В. Організаційні та дидактичні особливості формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій [Електронний ресурс] / В. Татарчук // Педагогіка безпеки. – 2022. – Т. 7, № 1-2. – С. 51-64. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-051-064.
Визначення дидактичних умов формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій, з метою подальшої побудови моделі цього процесу передбачає встановлення таких аспектів: характеристика пізнавальних особливостей здобувачів вищої освіти. Встановлення таких особливостей передбачено на етапі педагогічного експеримент шляхом аналізу рівня розвитку когнітивних функцій, можливостей до аналізу, синтезу, усвідомлення інформації тощо; визначення індивідуальних особливостей студентів, адже кожен з них є унікальною особистістю зі своїми сильними та слабкими сторонами, інтересами, стилем навчання тощо. Отже, дидактика повинна надавати можливості для розробки індивідуальних освітньої траєкторії та розвитку; визначення доцільних педагогічних методів і технології для забезпечення ефективного формування графічної компетентності майбутніх фахівців у галузі електроніки та телекомунікацій. |