|
Радзіховська, Ю. М. Психологія маркетингу в умовах віртуальної реальності бізнесу: мотиваційний аспект [Електронний ресурс] / Ю. М. Радзіховська // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 72-83. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.72.83.
В результаті дослідження з'ясовано, що сучасні бренди використовують психологію, щоб привернути увагу споживачів та всіляко вмотивувати їх до покупки. Так до стратегій підприємницької діяльності включені наступні принципи: феномен Баадера-Майнхофа або «Ілюзія частотності», сила образів та історії, антропоморфізм, ефект приманки, страх втрати. Приведено власне розуміння психології маркетингу під яким пропоновано розуміти деяке відгалуження прикладної психології, що вивчає детермінанти, які впливають на ставлення клієнтів до тих чи інших товарів і миттєве заохочення їх до покупки. |