|
Калініченко, С. М. Формування корпоративної культури як фактора підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства [Електронний ресурс] / С. М. Калініченко, А. В. Грібіник, А. В. Аврята // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 158-163. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.158.163.
Корпоративна культура впливає на працездатність менеджерів організації, рівень обслуговування, взаємодію з внутрішнім та зовнішнім середовищем. Формування корпоративної культури - актуальна задача кожної туристичної організації, яка прагне плідно та повноцінно функціонувати в сучасному конкурентному середовищі. Метою статті є дослідження ролі корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності туристичного підприємства. |