Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Ратушняк, О. Г.
    Формування маркетингової цінової політики підприємства з врахуванням психологічних ефектів сприйняття ціни [Текст] / О. Г. Ратушняк, Л. Д. Глущенко
    // Innovation and Sustainability. – 2023. – № 1. – С. 91-98. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2023.1.91.98.

   Розглянуто основну мету маркетингової цінової політики. Наведено, що при формуванні маркетингової цінової політиці розрізняють дві ціни: базову, яка орієнтована на продавця та справедливу, яка орієнтована на покупця. Розкрито відмінність між ціновою політикою і політикою управління цінами. Проаналізовано психологічні ефекти, які необхідно враховувати при формуванні маркетингової цінової політики: ефект прив'язки, закон Вебера-Фехнера, зупиніться під номером 9, об'єднання продуктів, які найчастіше купуються, роль деталей, акцент на користь або задоволення, без ролей, зосередьтеся на витраченому або заощадженому часі, табу на необґрунтоване порівняння цін, сила контексту, тестування різних рівнів цін, позначення ціни має значення, подібність може коштувати продажів.

  УДК 657.432


            


Є складовою частиною документа Innovation and Sustainability [Текст] = Інновації та сталий розвиток : scientific journal / МОН України, ВНТУ. – 2023. – № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'