|
Бойко, Р. В. Трейд-маркетинг як інструмент рекламного менеджменту та управління лояльністю споживачів [Текст] / Р. В. Бойко, З. М. Андрушкевич // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 4. – С. 54-59. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.4.54.59.
Висвітлено основні проблеми застосування трейд-маркетингу як одного з найефективніших інструментів рекламного менеджменту задля управління лояльністю споживачів. Зазначено на актуальності досліджуваної теми в умовах ринкових відносин. Проаналізовані праці вчених, що займалися дослідженням даних питань, виокремлено недостатньо досліджені аспекти. Зазначено на тому, що сучасні тенденції щодо підвищення конкуренції на ринку роздрібних торговельних закладів України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль для того, щоб мотивувати споживачів здійснити покупку та утримати їх лояльність. |