|
Пугач, В. Дефінітивний аналіз ключових понять з професійної підготовки майбутніх правозахисників у закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Пугач // Педагогіка безпеки. – 2022. – Т. 7, № 1-2. – С. 16-29. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-016-029.
В процесі всебічного та ґрунтовного аналізу проблеми професійної підготовки майбутніх правозахисників у закладах вищої освіти було виокремлено такі провідні терміни проблеми дослідження: «компетентність», «професійна компетентність», «правова компетентність», «правозахисник», «правозахисна діяльність», «професійна компетентність правозахисника», «професійна підготовка майбутніх правозахисників» та «модель професійної підготовки майбутніх правозахисників у закладах вищої освіти засобами дистанційного навчання». Відтак, побудова моделі професійної підготовки майбутніх правознавців у закладах вищої освіти дозволить визначити умови розвитку їхньої професійної компетентності та підвищити ефективність освітнього процесу. Тому в межах нашого дослідження модель професійної підготовки майбутніх правознавців у закладах вищої освіти - це спосіб формалізації досліджуваного педагогічного явища, за допомогою якого відстежуються основні його риси та властивості. |