|
Коломієць, А. Проведення аналогій у процесі формування математичних понять у студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / А. Коломієць, І. Абрамчук, О. Косарук // Педагогіка безпеки. – 2022. – Т. 7, № 1-2. – С. 46-50. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-046-050.
Продемонстровано ідею застосування методу проведення аналогій у процесі формування математичних понять у студентів технічних спеціальностей. Проаналізовано різні підходи до тлумачення процесу проведення аналогій у освітньому процесі. На основі аналізу наукових студій, що присвячені вказаній проблематиці, метод проведення аналогій визначено як метод наукового пізнання, який дозволяє формувати висновки про досліджуваний об'єкт шляхом його порівняння із вже відомим об'єктом. Поміж іншим головним наслідком розумових дій при проведенні аналогії є умовивід - результат проведення аналогії, який дозволяє робити висновок про схожість чи відмінність ознак (елементів) досліджуваних об'єктів чи предметів, а також їх властивостей. Відтак результатом аналогізування (проведення аналогії) є набуття нових знань студентів про невідомий об'єкт (предмет). |