|
Ставнича, Н. Використання майндмеппінгу як засобу візуалізації у процесі викладання дисципліни «Міжнародне право» [Електронний ресурс] / Н. Ставнича // Педагогіка безпеки. – 2020. – Т. 5, № 2. – С. 88-93. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-2-088-093.
Проаналізовано доцільність використання майндмеппінгу в процесі підготовки фахівців з міжнародного права. Визначено і намічено можливі шляхи для застосування ментальних карт під час лекційних, семінарських і практичних занять, а також при дистанційному навчанні. Проведений аналіз наукових джерел довів, що для поліпшення рівня знань студентів недостатньо усного викладу матеріалу. Візуалізація інформації покращує її сприйняття та запам'ятовування студентами. |