|
Аналіз використання соціальних технологій на підприємствах сфери туризму [Електронний ресурс] / С. М. Калініченко, К. В. Сподар, А. В. Грібіник, С. О. Попкова // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 3. – С. 110-115. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.3.110.115.
Соціальні технології виступають як інтелектуальний наукомісткий ресурс, використання якого дозволяє не лише вивчити та передбачити різні соціальні зміни, а й активно впливати на практичне життя, отримувати ефективний прогнозований соціальний результат. З огляду на глобальні соціально-економічні трансформації, відбулося ускладнення всіх життєвих процесів, зокрема управлінських. Це спричинило розуміння необхідності оптимізації управління, що означає зробити його технологічнішим. У зв'язку з цим у сучасних організаціях останнім часом широко використовуються соціальні технології, створені задля перетворення соціального об'єкта з метою отримання гарантованого ефекту. Важливою особливістю підприємств промисловості туризму є висока значимість людського чинника, що робить виправданим застосування соціальних технологій. |