|
Формування асортименту послуг - пріоритетний напрям маркетингової діяльності туристичної фірми [Електронний ресурс] / С. М. Калініченко, Т. А. Власенко, Ю. П. Вітковський, А. В. Грібіник // Innovation and Sustainability. – 2022. – № 2. – С. 61-67. – DOI: https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.61.67.
Асортиментна політика як частина збутової політики підприємства полягає насамперед у формуванні виробничо-збутової програми, тобто визначенні тих видів продукції (послуг), які будуть реалізовуватися на окремих ринках збуту у плановому періоді. Відповідно до поділу цілей підприємства на довгострокові та короткострокові відбувається структурування асортиментної політики на стратегічну та оперативну складову. Для управління асортиментною політикою керівництво підприємства має ретельно вивчити та оцінити ситуацію, що склалася у зовнішньому середовищі, виявити внутрішні резерви, що дозволяють провести заходи щодо вдосконалення асортименту. |