|
Застосування знаково-символічного підходу у процесі формування професійних компетентностей студентів вищих технічних навчальних закладів [Текст] / С. А. Кирилащук, З. В. Бондаренко, В. І. Клочко, І. В. Хом'юк // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2022. – № 1. – С. 91-100. – DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2022-53-1-91-100.
Розглянуто проблему застосування знаково-символічного підходу (моделювання, кодування, схематизація, заміщення) до формування у студентів вищих технічних навчальних закладів високого рівня математичної компетентності на прикладі формування трьох компонент: мислити математично; представляти математичні сутності (об'єкти та ситуації); володіти математичними символами та формалізмом. Окреслено окремі змістові й семіотичні аспекти добору задач для навчання математики в процесі формування професійних компетентностей майбутніх бакалаврів технічного профілю. |