|
Обґрунтування впливу зміни коефіцієнта міжосьового розподілу гальмівної сили на керованість легкового автомобіля [Текст] / О. І. Назаров, В. А. Кашканов, Р. С. Гуменюк, Є. А. Котік // Вісник машинобудування та транспорту. – 2021. – № 2. – С. 72-79. – DOI: https://doi.org/10.31649/2413-4503-2021-14-2-72-79.
Розглядається зміна радіуса миттєвого центра повороту легкового автомобіля, що рухається по криволінійній траєкторії під час гальмування, з урахуванням бічного уводу коліс обох осей автомобілів, як обладнаних електронними системами стеження за процесом гальмування, так і не обладнаних такими. Запропоновано критерій щодо оцінки керованості легкових автомобілів, які рухаються по криволінійній траєкторії в загальмовуваному стані, шляхом зіставлення відношення поточної швидкості автомобіля до подовжньої бази із співвідношенням коефіцієнтів бічного уводу шин до добутку подовжньої бази автомобіля, маси і косинусів кутів, що характеризують положення нового миттєвого центра повороту. |