ERROR
У статті розглянуто особливості конструкції і параметри навантаженості головних повздовжніх балок мосту ім. Є.О. Патона через р. Дніпро. Вказано, що за результатами обстежень зварні з'єднання знаходяться в задовільному стані, недопустимих дефектів та тріщин втоми в них не виявлено, але в результаті протікання води в конструкції балок утворилися досить значні локальні корозійні пошкодження. На основі побудованої скінченно-елементної моделі головної прогонової балки проведено розрахункову оцінку її навантаженості та зміни несучої здатності при наявності локальних корозійних дефектів в зоні з'єднання стінки та нижньої полиці. Результати чисельного моделювання показали, що наявність цих дефектів не викликає суттєвого підвищення напружень в прогоновій балці.
Додати до списку
Є складовою частиною документа Технічна діагностика та неруйнівний контроль [Текст] = Техническая диагностика и неразрушающий контроль = Technical Diagnostics and Non-Destructive Testing : міжнародний науково-технічний та виробничий журнал. – 2021. – № 4. – з № 4 2019 року журнал виходить на укр. мові.
Теми документа