|
Метод перспективно-коректного текстурування [Текст] / О. Н. Романюк, О. О. Дудник, О. В. Романюк, Д. А. Озерчук // Інформаційні технології та комп'ютерна інженерія. – 2021. – № 1 (50). – С. 55-63. – DOI: https://doi.org/10.31649/1999-9941-2021-50-1-55-63.
Зменшити кількість операцій ділення при текстуруванні можливо за рахунок растеризації об'єкту в світовій системі координат за умови, що рядки растеризації на кожному етапі розміщено на фіксованій відстані від спостерігача. Запропоновано растеризувати не трикутник, а прямокутник, у який його віртуально вписано. Також запропоновано структурну схему блоку растеризації.
Аналіз показав, що для трикутника, який включає T внутрішніх точок, вилучається (T-q) операцій ділення, де q- кількість горизонтальних рядків растеризації трикутника. |