Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Столяренко, О.
    Антропологічні детермінанти гуманістичних концепцій виховання [Текст] / Ок. Столяренко, Ол. Столяренко
    // Педагогіка безпеки. – 2020. – Т. 5, № 1. – С. 1-8. – DOI: https://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-001-008.

   У статті представлений фрагмент дослідження виховання культури толерантних взаємин на основі гуманістичних цінностей. А сама толерантність розглядається в руслі антропологічної концепції. Доведено, що виховання толерантності відбувається ефективніше за умов забезпечення особистісно зорієнтованої суб'єкт-суб'єктної взаємодії і створення ситуацій колективного співробітництва та довіри; оптимізація міжособистісного спілкування учнів за рахунок розвитку у них здатності до розуміння й прийняття власної особистості (прояву рефлексії) та стійкості до зовнішніх негативних впливів (емоційної стабільності); активізація зусиль, спрямованих на сприйняття іншої людини, розвиток у вихованців емпатії та асертивності. Завдяки експериментальній методиці доведено ефективність авторської моделі виховання толерантності в закладах загальної середньої освіти, новітніх, інтерактивних форм і методів гуманістичного виховання.

  


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Текст] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2020. – Т. 5, № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'