ERROR
Обґрунтовані переваги використання КТЗ зрідженого нафтового газу як моторного палива у порівнянні з дизельним паливом. Показана доцільність конвертування дизелів КТЗ у газові ДВЗ із примусовим запалюванням. Розроблено електронну систему управління газовими ДВЗ з іскровим запалюванням для роботи на ЗНГ. Описано принцип роботи електронної системи управління газовими ДВЗ з іскровим запалюванням. Розроблено і виготовлено спеціальний електронний мікропроцесорний ЕБУ Avenir Gaz 37 рівня «В1». На базі газового ДВЗ Д-240-LPG рівня «А», шляхом заміни системи живлення і подачі ЗНГ (через газоповітряний змішувач) до впускного трубопроводу на акумулятивну підсистему багатоточкового впорскування ЗНГ типу Common Rail – створено газовий ДВЗ Д-240-LPG рівня «В1». Проведені випробування газового ДВЗ моделі Д-240-LPG-«В1» з розробленою електронною системою управління і з ЕБУ Avenir Gaz 37 рівня «В1» на режимах холостого ходу.
Додати до списку
Є складовою частиною документа Автошляховик України [Текст] : науково-виробничий журнал. – 2020. – № 3. – 48 с.
Теми документа