Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Єлейко, М.
    Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття [Текст] / М. Єлейко
    // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2011. – № 3. – С. 138-163.

    У статті автор зосереджує увагу на традиційному в науці підходи до вивчення соціального самопочуття, який випливає з соціально-психологічної традиції дослідження цього складного соціального феномена.

  УДК 316.613.04


            


Є складовою частиною документа Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : науково-теоретичний часопис. – 2011. – № 3.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'