Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Бурлачук, В.
    Мас-медіа, вибори і нова реальність [Текст] / В. Бурлачук
    // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2019. – № 4. – С. 90-106.

   Мас-медіа покладають край досвіду перспективного і паноптичного простору, узгодженого з усіма спробами класичного аналізу "об'єктивної" сутності влади.

  УДК 316.254


            


Є складовою частиною документа Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст] : науково-теоретичний часопис. – 2019. – № 4.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'