|
Моделювання онтологій для організації технічного обслуговування автомобілів [Текст] / В. М. Павленко, В. П. Кужель, Є. В. Калашніков, Д. П. Комар // Вісник машинобудування та транспорту. – 2019. – № 1. – С. 89-97.
Запропоновано підхід до удосконалення існуючої системи технічного обслуговування на основі онтологічного моделювання та з використанням бази знань. Такий підхід забезпечить більш гнучку та адаптивну концептуалізацію системи технічного обслуговування і ремонту (ТО і Р). В кінцевому підсумку зроблено висновок, що моделювання онтології для удосконалення ТО і Р автомобіля допоможе автоматизувати процес та скоротити час перебування автомобіля у сервісному центрі, а також значно зменшити затрати на проходження ТО. |