|
Гречановська, О. Асертивність як складова конфліктологічної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей [Текст] / О. Гречановська // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 1. – С. 66-71.
Відзначається, що під час формування конфліктологічної культури у студентів ЗВТО поєднані культурні, психологічні, соціальні, гуманістичні, когнітивні компоненти, які мають розкриватися та засвоюватися студентом (при вивченні як гуманітарних, так і технічних дисциплін) за допомогою інноваційних методів навчання. Засвоєння цих компонентів має відбуватися одночасно, що і є основою формування конфліктологічної культури. До важливої складової конфліктологічної культури відносять засвоєння навичок асертивності у студентів-магістрів. Описується методологічний підхід до розробки тренінгів з асертивності та наводяться приклади методик, які автор використовує у своїй роботі під час тренінгів. |