Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Жиле, Л.
    Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності [Текст] / Л. Жиле
    // Педагогіка безпеки. – 2019. – Т. 4, № 1. – С. 7-15.

   Розглянуто особливості організації дослідно-експериментальної роботи при формуванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогічних умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів.

  


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Текст] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – 2019. – Т. 4, № 1.



Теми документа






Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'