|
Швець, В. В. Архітектура як чинник формування іміджу готельного підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Швець, І. О. Мазуркевич, А. В. Лук'янець // Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. – 2018. – № 2. – С. 102-106.
Висвітлено специфіку появи і діяльності підприємств готельного господарства. Проаналізовано фактори, які впливають на успішність та ефективність функціонування готелів. Досліджено ступінь впливу архітектурних рішень на діяльність готелів та визначено сучасні напрями розвитку підприємств готельного сектора. Одним з основних факторів успішного функціонування закладів готельної справи є архітектурно-планувальна організація споруд готелів. Адже виразне планування готельних споруд, суттєво виділяє їх на фоні споруд іншого функціонального профілю. Архітектура готелю певною мірою виступає його саморекламою. Особливості архітектури відіграють важливу роль культурно-естетичного фактору забудови території - споруда готелю гармонійно доповнює місцевий архітектурний колорит або створює архітектурну протилежність локальному архітектурному плануванню і певний естетичний дискомфорт. |