Електронний каталог науково-технічної бібліотеки
Вінницького національного технічного університету

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ ЕК
          Шматков, Д.
    Формування змісту навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування на засадах дидактичної редукції [Електронний ресурс] / Д. Шматков, О. Шелковий
    // Педагогіка безпеки. – 2018. – Т. 3, № 2. – С. 160-170.

   На засадах теоретичного аналізу науково-технічної та науково-методичної літератури, вивчення і узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, методів математичної статистики, а саме: ентропії, регресії та кластеризації, сформовано зміст навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування. Метод забезпечує науково обґрунтоване скорочення змісту навчання моніторингу атмосферного повітря середовища існування. Кластеризація об'єктів дослідження дозволяє аналізувати їх у системі «погано - задовільно - добре», а також визначати з низькою похибкою показники атмосферного повітря усіх представників кластера лише за типовими представниками, що також приводить до зменшення необхідного часу на навчання чи професійну діяльність.

  


            


Є складовою частиною документа Педагогіка безпеки [Електронний ресурс] = Pedagogy of security : міжнародний науковий журнал / МОН України, ВНТУ. – Електрон. журн. – 2018. – Т. 3, № 2.



Теми документа


Статистика використання: Завантажень: 1





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'